درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 20:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54908صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 25 فروردین 1403 - 16:00
واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی
اخیراً، واحد تحقیقات دیپ مایند گوگل از سیستم هوش مصنوعی جدیدی به نام اس‌اِی‌ف‌ئی رونمایی کرده که مدعی است در بررسی صحت اطلاعات تولید شده توسط مدل‌های زبانی بزرگ، عملکردی "فوق بشری" دارد.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || اخیراً، واحد تحقیقات دیپ مایند (DeepMind) گوگل از سیستم هوش مصنوعی جدیدی به نام اس‌اِی‌ف‌ئی (اس‌اِی‌ف‌ئی (SAFE) مخفف:Search Augmented Fact Evaluation) رونمایی کرده که مدعی است در بررسی صحت اطلاعات تولید شده توسط مدل‌های زبانی بزرگ، عملکردی "فوق بشری" دارد.


 روش اس‌اِی‌ف‌ئی

اس‌اِی‌ف‌ئی از یک مدل زبان بزرگ (LLM) برای تجزیه متن تولید شده به حقایق فردی استفاده می‌کند و سپس از نتایج جستجوی گوگل برای تعیین صحت هر ادعا استفاده می‌کند.

 عملکرد اس‌اِی‌ف‌ئی

- محققان اس‌اِی‌ف‌ئی را در مقابل حاشیه‌نویسان انسانی بر اساس مجموعه داده‌ای از 16000 واقعیت قرار دادند و دریافتند که:

- ارزیابی‌های اس‌اِی‌ف‌ئی در 72 درصد مواقع با رتبه‌بندی‌های انسانی مطابقت دارد.

- در 76 درصد موارد اختلاف بین اس‌اِی‌ف‌ئی و ارزیابی‌کنندگان انسانی، قضاوت اس‌اِی‌ف‌ئی صحیح بود.

 مزایای اس‌اِی‌ف‌ئی
 

 صرفه جویی در هزینه: استفاده از اس‌اِی‌ف‌ئی حدود 20 برابر ارزان‌تر از حقیقت‌سنجی انسانی است.

 مقیاس‌پذیری: اس‌اِی‌ف‌ئی می‌تواند برای بررسی حجم عظیمی از اطلاعات تولید شده توسط مدل‌های زبانی به کار رود.

 اهمیت شفافیت و اصول انسانی: توسعه ابزارهای بررسی حقایق خودکار باید در فضایی باز و با مشارکت طیف وسیعی از ذینفعان انجام شود.

 نتیجه
اس‌اِی‌ف‌ئی گامی مهم در جهت ایجاد ابزاری برای بررسی خودکار خروجی مدل‌های زبانی بزرگ است.

با این حال، برای اطمینان از دقت و قابل اعتماد بودن این ابزار، به شفافیت و تعهد به اصول انسانی نیاز است.

منبع انگلیسی: VentureBeat
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد